FANDOM

"Legalább egy nappal később értetek vissza Eve dolgozószobájába. Amikor kijöttetek, láttátok rögtön, hogy Castor szobra össze van törve és vissza van változtatva húsba. A lépcső alján egy alvadt vértócsa gyűlt össze. Felmenve a lépcsőn láttátok, hogy Alyarra fekszik a feljáróban, átszúrt tüdővel (hátulról), majdnem elvérezve. Őt sikerült gyógyítani Correonnak. Körülnézve a szobákban meglett Ciara is: az ágyában, elvágott torokkal. Néhány perccel később pedig Alana is meglett Szirén segítségével, ő egy kukába volt dobva a fogadó háta mögött. Szintén életben, ő is meglett gyógyítva. Ő látta a támadókat is: árnyalakok, de fizikai kardokkal. Suzailban már háborús hangulat van, ugyanis mint kiderült, már az 1-es számú hadsereg elvonult nyugatra, elébe menni az ördögöknek, ne a városban kelljen csatázni. Vele tartottak a "ferdeszeműek", meg a "kopaszok" egy része is. A kapuk nagyobbak lettek és már szemmel látható fényt adnak ki magukból. Szirénnel megnézve több száz ördögfajzat köröz körülöttük. Kiderült közben, hogy hova lett Scarlet. Amíg a csapat tagjai faszkódtak, ő ezt megunta és elment Ashabenfordba, megkeresni a Proditusra való átjárót, amit meg is talált. Azaz el lehet menni Selenáért. Allan nem akart foglalkozni a nővel, szerinte a pokol kapuit kellene bezárni mielőbb. Főleg, hogy valószínűleg azt is egy mythallar tartja nyitva, azaz elég lenne felrobbantani az eszközt. Erre több - egyébként kiváló - ötlet is született (érdekes, hogy a 3 éves szellemi posvány után, hogy felpörgött mindenki a végére :D). Muradin elmondta, hogy eddig valószínűleg azért nem tudott csinálni semmit Uriel, mert nem tudta még elhagyni Torilt. A rituálé, ami eleve megkötötte a Gray Wasten azt is lehetetlenné teszi a számára, hogy síkot váltson. Ezért az úgynevezett Celestial Stairwayek érdeklik őt, azt viszont csak a nagyon, NAGYON erős lények látják és tudnak érintkezni vele, valószínűleg ehhez is gyűjti az energiát. Mint mondtam Allan nem akart foglalkozni Selenával, Correon is inkább a kaput javasolta volna, Wrenn és Wilben viszont a nő kiszabadítását favorizálta. Miután azonban azt mondta Alana, hogy inkább menjenek a nőért, addig talán ő is és Alyarra is felépül, és utána tudnak segíteni a kapuknál. Ezzel egyetértett Correon, így elindultak Ashabenfordhoz. Pontosabban Muradin kaput nyitott a közeli erdőbe. Onnan pedig Scarlettel már megtalálták a pontot, ahol be lehet menni a félsíkra. Be is mentek. Mint kiderült különféle kulcsok kellenek a kijutáshoz - persze először Selenát is meg kéne találni -, amelyek el vannak rejtve. Szerencsére Scarlet már végigcsinálta ezt egyszer, ezért tudja, hogy mit kell keresni. A gond, hogy közben lement a nap és előjöttek a sötétségből mindenféle szörnyetegek. És miután már sötétedés után mentek be a helyi fogadóba, az ottain vendégek is átváltoztak démonfajzatokká. Akiket viszonylag könnyen legyőztek ugyan, de valami nagy még van kinn az utcákon."